Tvrtka „Alfamedic d.o.o.“ utemeljena je u veljači 2010. godine i osnovna djelatnost tvrtke su prodaja, servis i održavanje medicinskih uređaja i opreme za sterilizaciju i dezinfekciju kao i sustava za omekšavanje i demineralizaciju vode te prodaja potrošnog materijala i rezervnih dijelova za zdravstvene ustanove.
Stručni serviseri tvrtke posjeduju višegodišnje iskustvo u servisu i održavanju uređaja i opreme u zdravstvenim ustanovama u Hrvatskoj koje redovito nadograđuju pohađanjem tehničkih treninga vodećih svjetskih proizvođača uređaja i opreme koju tvrtka održava sa ciljem da se partnerima osigura tehnička podrška na najvišoj mogućoj razini i u najkraćem mogućem roku.
Dugogodišnja suradnja s vodećim stručnjacima zdravstvenih ustanova temelji se na kontinuiranoj komunikaciji te razmjeni informacija i iskustava stečenih na zajednički planiranim i već odrađenim projektima kao i na planiranju i pripremi budućih projekata.
Ujedinjavanjem znanja i iskustava partnera zajedno s našim vlastitima u mogućnosti smo svaki projekt odraditi vrlo kvalitetno, pouzdano i učinkovito.
Alfamedic d.o.o. - Pouzdana podrška u svijetu dezinfekcije i sterilizacije.
Svojom pouzdanošću, dosljednošću i fleksibilnošću u poslovanju kao i kontinuiranim ulaganjem u razvoj tvrtke „Alfamedic d.o.o.“ nastoji ostvariti tržišnu prednost kao i kroz:
Na takvim temeljima izgrađujemo čvrste i dugoročne poslovne odnose s našim partnerima koji nas prepoznaju kao pouzdanu podršku koja će u svakom trenutku pronaći brzo i kvalitetno rješenje za njihove potrebe.
Poslovanje tvrtke temelji se na potpunoj predanosti u pružanju ponude usluga i proizvoda koji će zadovoljiti najspecifičnije zahtjeve i potrebe korisnika te osigurati njihov pouzdan, kvalitetan i siguran svakodnevni rad. Na takvim temeljima gradi se dugoročan partnerski odnos pun uzajamnog povjerenja što je u konačnici cilj poslovanja i suradnje.
Kako bi tvrtka osigurala visoku kvalitetu usluga, neprestano se nabavljaju potrebna sredstva i usvajaju novi i unaprijeđeni načini rada cijelog sustava. Radi što kvalitetnijeg i učinkovitijeg poslovanja djelatnici tvrtke kontinuirano usavršavaju svoja znanja i stručnost polazeći razne edukacije i treninge, a sve sa svrhom što bolje komunikacije i koordinacije s partnerima što je jedan od važnih preduvjeta postizanja tržišne prednosti.
Briga za korisnika i zadovoljstvo korisnika nalaze se na prvom mjestu ljestvice važnosti tvrtke te se pozorno prate i osluškuju njihove potrebe i zahtjevi kao i problemi u radu, a u slučaju nedostataka i grešaka pravodobno se izvršava analiza te donosi plan djelovanja koji će u budućnosti mogućnost eventualne pogreške smanjiti na najnižu moguću razinu.
Tvrtka svojim partnerima nastoji pružiti visoku kvalitetu usluga i proizvoda, pravovremeno se odazvati na pozive za intervenciju servisa i popravka, ispoštovati zadane rokove isporuke robe, osigurati svu potrebnu stručnu i tehničku podršku te informacije za proizvode iz ponude.
Pored svega navedenoga, tvrtka posluje u skladu sa svim propisanim zakonskim odredbama, pravilnikom o dobroj praksi i ostalim obvezujućim zahtjevima i standardima, a 2014. godine uveden je i sustav upravljanja kvalitetom prema zahtjevima norme ISO 9001.